خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/30 - 14:05
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدنژاد مطرح کرد:

اختصاص زمین ۱۷ هکتاری لنگرود جهت ترویج و گسترش صنعت نوغانداری

نماینده مردم لنگرود در مجلس از تخصیص زمین و ساختمان نوغان شلمان و زمین ۱۷ هکتاری لنگرود جهت ترویج صنعت نوغانداری در اختیار شرکت تعاونی ملی فراگیر نوغانداران و ابریشم بافان لنگرود،خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ؛پرویز محمدنژادقاضی محله  نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توانیر کشور با "کردی" مدیر عامل این شرکت و معاون برنامه ریزی و اقتصادی وی ، دیدار و گفت‌وگو کرد.



این جلسه که به منظور بهره مندی از منابع مالی این شرکت در جهت رفع مشکلات برق شهرستان لنگرود صورت گرفت؛ "کردی "دستور مساعدت مبلغ10 میلیارد تومان برای تامین اعتبار برق مشترکین جدید و مبلغ 10میلیارد تومان دیگر در جهت اتمام پروژه های نیمه تمام برق و همچنین تحویل پنجاه کیلومتر کابل خودنگهدار به شهرستان لنگرود در جهت اصلاح شبکه های برق را صادر کرد. 



نشست مشترک نماینده  لنگرود در مجلس با وزیرامور اقتصادی و دارایی



نشست مشترک نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با"خاندوزی" وزیر امور اقتصادی و دارایی و سلمانی معاون پارلمانی و حقوقی برگزار شد.

این جلسه در خصوص ارائه تسهیلات بانکی و بهبود وضعیت اقتصادی نیازمندان با استفاده از وام های کم بهره و قرض‌الحسنه بررسی و توافق صورت گرفت.



در ادامه این نشست"محمدنژاد "در زمینه مسایل مختلف اقتصادی کشور برخی از کمبودها و مشکلات مربوط به حوزه انتخابیه خود مسائلی مطرح کرد. وی در بخشی دیگر از سخنانش با وزیر اقتصاد پیرامون راهکارهای تسریع در راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی که به دلایلی قادر به دیون خود نیستند، صحبت کرد و در این باره دیدگاه ها و نظرات بیان و تصمیماتی اتخاذ شد.



پرویز محمدنژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود با "حسن نژاد" معاون دام و طیور وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت وگو کرد.



در این دیدار مقرر شد،زمین ۱۷ هکتاری لنگرود جهت ترویج صنعت نوغانداری و گسترش در اختیار شرکت تعاونی ملی فراگیر نوغانداران و ابریشم بافان لنگرود قرار گیرد.



در ابتدای این نشست محمدنژاد در خصوص تعیین تکلیف و انتقال بخشی از دارایی و املاک وزارت جهاد کشاورزی در شهرستان لنگرود به شرکت تعاونی نوغانداران و ابریشم بافان لنگرود مسائلی را مطرح کرد،سپس با دستور "حسن نژاد" مقرر شد که هرچه سریعتر زمین و ساختمان نوغان شلمان و زمین ۱۷ هکتاری لنگرود جهت ترویج صنعت نوغانداری وگسترش فعالیت‌ها مرتبط با محصولات کشاورزی در اختیار شرکت تعاونی ملی فراگیر نوغانداران و ابریشم بافان لنگرود قرار گیرد.



در پایان نیز نماینده مردم لنگرود در مجلس تندیس جشنواره ملی کج چینی شلمان را به "حسن نژاد" تقدیم کرد. 



 سرآغاز توسعه سرمایه‌گذاری و افزایش استفاده از ظرفیت انرژی تجدیدپذیر



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با "کمانی" رئیس سازمان ساتبا و معاون وزیر نیرو در ارتباط با چگونگی استفاده از ظرفیت‌های قانونی انرژی تجدید پذیر گفت وگو کردند.



در این جلسه که مشاوران و پیمانکار و مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان نیز حضور داشتند،پرویز محمدنژاد با بیان اینکه امروزه مباحث مرتبط با انرژی و نقش آن در توسعه اقتصادی جوامع، به یک مقوله راهبردی و مهم تبدیل شده است؛ به ضرورت استفاده از انرژی­‌های تجدید­پذیر که از کانال انتقال فناوری میسر می‌شود تاکید کرد .



در این دیدار نماینده مردم لنگرود در مجلس ،توسعه سرمایه‌گذاری و افزایش استفاده از ظرفیت انرژی تجدیدپذیر را خواستار شد. رئیس سازمان ساتبا و معاون وزیر نیرو نیز جهت تحقق مجموعه درخواسته ای نماینده دستور داد اقدام لازم را انجام دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370347
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار